Skip to main content

“Nga 2004 deri më sot: ja cilat janë tragjeditë ajrore të 15 viteve të fundit” plus 9 more Gazeta SHQIP

“Nga 2004 deri më sot: ja cilat janë tragjeditë ajrore të 15 viteve të fundit” plus 9 more Gazeta SHQIP


Nga 2004 deri më sot: ja cilat janë tragjeditë ajrore të 15 viteve të fundit

Posted: 22 Feb 2018 01:32 AM PST

2017 ishte “më i sigurti” me 10 aksidente fatale. Tragjedia e avionit Lamia 2933 daton që nga viti 2016, u rrëzua se nuk kishte karburant, ndërkohë që ishte në bord me ekipin brazilian të futbollit Chapecoense.

Aeroplani që u rrëzua pranë Moskës me 71 vetë në bord është vetëm tragjedia më e fundit në qiell që vijon më tej me një listë dramatike. Nga viti 2004 deri më sot ka tragjedi të shumta ajrore që kanë ndikuar në aviacionin komercial botëror. Viti 2017 ishte viti më i sigurt në histori me 10 aksidente fatale dhe 79 viktima. Tragjedia e avionit Lamia 2933 daton në vitin 2016, u rrëzua pa karburant me ekipin brazilian të futbollit Chapecoense në bord. Më poshtë ju kemi listuar tragjeditë ajrore të 15 viteve të fundit. 2004 – Më 3 janar, një Boeing 737 i fluturimeve ajrore egjiptiane, u largua nga Sharm el Sheik, dhe rrëzohet pas ngritjes: 148 të vdekur, kryesisht turistë francezë. 2005 – Në shkurt, avionic Kam Air 904, nga Herati në Kabul, rrëzohet mbi një mal në mbi 3000 metra, 104 të vdekur. Në gusht dy aksidente: fluturimi i Helios Airways rrëzohet pranë Athinës dhe vdesin 121 persona. Në Venezuelë, fluturimi i West Caribbean Airways rrëzohet pas një zjarri në motorë: 160 të vdekur. 2006 – Një avion i Armavia Armish gjatë një uljeje, të gjithë 113 personat që ishin në bord humbasin jetën. Në korrik, një avion i kompanisë ruse S7 Airlines rrëzohet në rrugën e Irkutskut me 203 njerëz në bord: 125 pasagjerë dhe 8 të ekuipazhit humbasin jetën. Në gusht, një Tupolev i ruse Pulkovo Airlines rrëzohet në Donetsk: vdesin 170 persona. 2007 – Një avion i Tam Linhas Aereas braziliane shkon në det të hapur në Sao Paulo. 181 pasagjerë, 6 anëtarë të ekuipazhit dhe 12 njerëz në tokë vdesin. 2008 – Në Madrid, një Spanair MD-82 kap zjarr gjatë ngritjes në Ishujt Kanarie, shkon nga pista dhe ndahet në dy. 154 të vdekur. 2009 – Avioni i Air France 447 u largua nga Rio drejt Parisit dhe u rrëzua në Oqeanin Atlantik: 228 të vdekur. 2010 – Në prill një Tupolev-Tu 154 me presidentin polak, Lech Kaczynski, rrëzohet në Smolensk, vdesin 95.

Në maj, një aeroplan i Air India Express lë pistën në Mangalore, 160 të vdekur. 2011 – Janë 127 viktima të Boeing 727 të linjës Hewa Bora, të rrëzuar në Kisangani. 2012 – Një fluturim i Nigerian Dana Air rrëzohet në një ndërtesë dy katëshe në Lagos: 163 të vdekur. 2013 – Më 17 nëntor, Tatarstan Airlines Flight 363, një Boeing 737, rrëzohet gjatë fazës së uljes në aeroportin e Kazanit në Rusi, duke vrarë 50 vetë në bord. 2014 – Tragjedi e dyfishtë për Malaysia Airlines. MH370 Kuala Lumpur-Pekin misteriozisht zhduket në mars me 239 persona në bord. Më 17 korrik, në qiellin ukrainas, një luftë midis separatistëve Kiev dhe Rusisë, një raketë rrëzon MH17, 298 të vdekur. 2015 – Më 24 mars Germanwings 9525 rrëzohen në Alpet franceze: 150 të vdekur, duke përfshirë edhe kopilotin Andreas Lubitz, i cili vullnetarisht rrëzon aeroplanin. 2016 – Më 19 maj avioni MS804 Egyptair Paris-Cairo mbytet. 66 persona në bord. Në fund të nëntorit, avioni Lamia 2933 përplaset gjatë qasjes në Medelln pa karburant. Nga 77 persona në bord vetëm 6 mbijetojnë. Ndër pasagjerët është ekipi brazilian i futbollit Chapecoense. Në dhjetor, një aeroplan ushtarak rus që udhëtonte për në Siri bie në Detin e Zi me 92 pasagjerë në bord duke përfshirë edhe grupin Aleksandrov që do të mbante një koncert për trupat. 2017 – Sipas një studimi, viti më i sigurt në historinë e aviacionit botëror komercial: 10 aksidente fatale me gjithsej 79 viktima. Incidenti më i rëndë në janar 2017, kur një avion turk u rrëzua në një fshat në Kirgistan, duke vrarë katër anëtarë të ekuipazhit dhe 35 persona në terren.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

 

Italia kërkon mijëra punonjës sezonal, mundësi dhe për shqiptarët

Posted: 22 Feb 2018 01:30 AM PST

Sipas dekretit të flukseve 2018, në Itali vihen në dispozicion 30.850 kuota për punë të varur sezonale të punonjësve të huaj, ndër të cilat edhe shqiptarët, si dhe konvertime lejesh të ndryshme qëndrimi në leje pune, së të huajve tashmë rezidentë në Itali.

Sipas të dhënave të Ministrisë së Brendshme Italiane, 30.850 kuotat janë të ndara si më poshtë:

-18.000 për punonjës sezonale për sektorin bujqësor dhe atë turistik (2.000 nga këto u rezervohen autorizimeve shumëvjeçare). Punonjësit mund të jenë nga Shqipëria, Kosova, Maqedonia, Mali i Zi, Serbia, Algjeria, Bosnja-Herzegovina, Korea, Bregu i Fildishtë, Egjipti, El Salvadori, Etiopia, Filipinet, Gambia, Gana,  Japonia,  India, Mali,  Maroku,  Mauricius,  Moldova,  Nigeri, Nigeria, Pakistani, Senegali, Sri Lanka, Sudani, Tunizia, Ukraina.

-500 hyrje për punonjës të huaj josezonalë që kanë përfunduar programe formimi dhe shkollimi në vendlindje sipas nenit 23 të tekstit unik për imigracionin;

-100 punonjës të pavarur apo të varur josezonale me origjinë italiane (pasardhës deri të shkallës së tretë) rezidentë në Argjentinë, Uruguaj, Venezuelë dhe Brazil;

-2.400 hyrje për punonjës të pavarur: sipërmarrës që duan të hapin aktivitetin privat në Itali apo profesionistë, administratorë shoqërish, artistë të famshëm.

Konvertime

Autorizohet konvertimi në leje qëndrimi për punë të varur i:

-4.750 leje qëndrimeve për punë sezonale;

-3.500 leje qëndrimeve për studime, praktikë pune dhe/ose formim profesional;

-800 leje qëndrimeve BE për qëndrues afatgjatë të lëshuar nga vende të tjera europiane;

Parashikohen gjithashtu edhe konvertime në leje qëndrime për punë të pavarur të:

-700 leje qëndrimeve për studime, praktikë pune dhe/ose formim profesional;

-100 leje qëndrimeve BE për qëndrues afatgjatë të lëshuar nga vende të tjera europiane.

Për të gjitha llojet e hyrjeve dhe konvertimeve, do të mund të paraqiten kërkesa deri në 31 dhjetor 2018.

22 shkurt 2018 (gazeta-shqip.com) / Monitor

Identifikohet pronari i ‘Benzit’ që aksidentoi për vdekje 2 persona në Maminas

Posted: 22 Feb 2018 01:17 AM PST

Policia e Durrësit ka mundur të identifikojë dhe shpallë në kërkim pronarin dhe drejtuesin e mjetit tip Benz që shkaktoi aksidentit tragjik me dy viktima mbrëmjen e djeshme në Maminas.

Fatjon Zhaporja, 34 vjeç udhëtonte së bashku me një person tjetër ende të paidentifikuar në momentin kur kanë goditur nga prapa mjetin taksi që drejtohej nga shtetasi Bujar Agalliu, 60 vjeç dhe ku udhëtonte si pasagjere 23- vjeçarja Elena Avdillari.

Përplasja ka qenë aq e fortë, saqë mjeti taksi ka fluturuar disa metra larg duke u përplasur në një karburant ku është shkatërruar plotësisht. Për pasojë, kane humbur jetën në vend 60-vjeçari Agalliu dhe 23-vjeçarja që udhëtonte në taksinë e tij.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

Në kthinat e kujtesës së Arta Markut

Posted: 22 Feb 2018 01:12 AM PST

Amantia Kapo

Verën e kaluar, kisha marrë librin "Kthinat e kujtesës" të Arta Marut, si bashkëshoqërues të një rrugëtimi të gjatë veror nëpër Peloponez duke menduar ta lexoja në intervalin e dy kapitujve të një tjetër libri "Kapedan Mihali" të shkrimtarit të mirënjohur Nikos Kazantzaki. Por, sapo fillova të lexoja faqet e para, u gjenda e mbërthyer në rreshtat ku shpaloseshin kujtime të njerëzve për të cilët kisha dëgjuar të flitej, për disa të tjerë që i njihja apo të tjerë akoma që kanë qenë e janë të pranishëm në jetën tonë nëpërmjet mediave.

Të them që libri më pëlqeu, është pak, sepse, falë shkrimit karakteristik të Arta Markut, u shndërrova në një spektator të projektuar në kujtimet e personazheve, duke ndier nga afër erën e hekurit të nxehtë mbi këmishën që digjej, apo duke shoqëruar piktorin Kodheli në hapat e tij të parë të dashurisë me romanen e bukur Teresa, apo në shtëpinë e doktorit që shpëtoi nga zhdukja shumë hebrenj dhe, në fund, në dhomën e spitalit ku këngëtarja Anida Take i shkruante letra dashurie bashkëshortit të saj.

Sot, do të doja që dhe ju të lexonit sërish Artën nëpërmjet kësaj interviste që më dhuroi me entuziazmin dhe profesionalizmin që e karakterizon: Gjashtë personazhe të njohura të botës kulturore shqiptare, një mozaik i vërtetë jetësh, që gjurmojnë historinë moderne shqiptare që nga vitet '30 e më tej. Pra është një udhëtim në kohë por gjithashtu dhe një "thirrje e qetë" për të mos harruar. Përse pikërisht nëpërmjet këtyre personazheve?

Çfarë ju shtyu të zgjoni këto kujtime të fjetura? Në fillim dua t'ju them se si u shkrua libri, parimet që më udhëhoqën në rrëfimin tim: Kur diku pata lexuar se "Letërsia është një udhëtim për ata që nuk e marrin dot trenin" m'u duk fantastike. Pikërisht për vërtetësinë e thënies. Sidomos, teksa treni nuk merret dot, në asnjë mënyrë, për një udhëtim në të shkuarën, s'na mbeten veç kujtimet, tonat dhe të të tjerëve, të paraardhësve të llojllojshëm që i mësojmë në mënyra të llojllojshme edhe nëpërmjet letërsisë.

"Kthinat e kujtesës" është treni im. Udhëtimi në kujtesë është tepër interesant, në kujtesën me K të madhe them. Sigurisht më shumë se sa të vërtetën, depërtimi nëpër kujtime na zbulon përjetimet e atyre që i mbartin kujtimet. Sepse në fakt gjithsecili nga ne, për të njëjtën ngjarje ka përjetime të ndryshme nga tjetri. Kështu edhe personazhet e mia: tek rrëfejnë të shkuarën e tyre, në fakt rrëfejnë filtrimin e asaj që u ka ndodhur. Pastaj nga një filtër kalojmë te tjetri. U vjen radha filtrave të mi. Kujtesa e personazheve, e mbërritur tek unë nëpërmjet filtrave të tyre vetjakë, hyn tashmë në filtrat e mi.

Me pak fjalë: Ato personazhe janë zgjedhur pikërisht si pasojë e përjetimit tim të historive të tyre. Rrëfimet e tyre, pikërisht të atyre 6 personazheve që janë pjesë e librit, u bllokuan në rrjetën e filtrave të mi. Nuk ishin aq të imta, aq të papërfillshme sa për të rënë nga thurima e rrjetës sime. Me sa duket nuk isha peshkatare e zakonshme, isha peshkatare perlash. Ja pse pikërisht ata të gjashtë: ishin perlat e bllokuara në rrjetën time, ose më saktë kështu i perceptova unë. Kujtimet e fjetura, thoni ju.

Ndoshta kujtimet flenë, ndoshta duket sikur flenë. Por e sigurt është që nuk vdesin. Dhe jo më kot nuk vdesin. Pikërisht për t'u përçuar. Dua të citoj Martin Camajn që thotë diku: "Ka rrethana në jetën e njeriut që ky don me i harrue. Porsa qet kryet një këso ngjarjesh në kujtesën e tij, ai e ndrydh, për shpirt kishte me e nxjerrë me gjithë rranjë prej fundit të zemrës, por s’ban! Papritmas kujtimet e pakënaqshme mbijnë dikund ku as ndërmend nuk të shkon…".

Pra harresa nuk ekziston. Kujtimet nuk zhduken. Ne s'na mbetet, veç t'i shkruajmë.Kur e takova Edi Luarasin, një nga personazhet e librit tim, historinë e së cilës e perceptova të parën si të denjë për ta shndërruar në letërsi, i kërkova thjesht të më rrëfehej. Unë e kisha të qartë çfarë kujtimesh desha prej saj, por më dukej arrogante t'i bëja një kërkesë të drejtpërdrejtë për çfarë më interesonte. S'kisha të drejtë tek e fundit t'i zgjoja ato kujtime që ju i quani "të fjetura" ndërsa Camaj "për shpirt kishte me i nxjerr me rranjë prej fundit t'zemrës". Pra, duhej ngritur sipari ngadalë. Më trego për veten, i thashë artistes. Çfarë, nga t'ia nis?, më pyeti. Nga kujtimet e bukura, ia ktheva.

M'i nguli sytë gjatë, ndezi një cigare dhe filloi: Të bukura! E di Arta se çfarë janë kujtimet e bukura? Janë një guaskë e mbyllur në fund të detit. Ti zhytesh thellë për ta marrë, ia del. Por, kur ngjitesh në sipërfaqe dhe e hap, sheh që guaska brenda është bosh, nuk ka asnjë perlë. Pastaj, dalëngadalë, sipari u ngrit. Njerëzit kanë nevojë të rrëfehen.

U duhet vetëm një vesh për të dëgjuar. Se kujtimet janë për t'u rrëfyer, jo për t'u ruajtur dhe ato që për shpirt kishin dasht me i shkul prej zemre.Në krye të herës, në fakt, unë doja thjesht të dokumentoja disa copëza jetësh që ia vlente të zbardheshin e të njiheshin prej të gjithëve. Siç zakonisht bën një gazetar, po bëja edhe unë. Pastaj pavetëdijshëm kujtimi i kujtimeve të të tjerëve më ngacmonte… Dhe kështu nisi libri "Kthinat e kujtesës".

Në artikuj të ndryshëm, që janë shkruar për këtë vëllim me tregime, vihet theksi mbi vuajtjet gjatë regjimit komunist në Shqipëri. Edhe pse shumica e portreteve evoluojnë gjatë kësaj periudhe të dhunshme të historisë me gjithë shenjat që ajo ka lënë mbi lëkurën e secilit, kam përshtypjen dhe jo vetëm, se keni dashur të shkoni përtej fakteve, të hulumtoni psikologjinë njerëzore, ndjenjat, pasionet, forcën e karakterit dhe atë çka e ndihmon njeriun të ecë përpara, shpresa dhe dashuria. Faleminderit për përshtypjen. Kam dashur pikërisht të hyj e të depërtoj në psikologjinë njerëzore, të hedh dritë aq sa mundem mbi brendinë e njeriut, të personazheve të mia. Kam tentuar t'i interpretoj pasi i kam zbuluar.

Kam dashur të them me fjalët e mia atë që kam lexuar te Kaligula e Kamysë se "frika është e vetmja ndjenjë e pastër e kulluar dhe e qashtër që fisnikëria i buron nga zorrët e barkut" (e adhuroj këtë thënie që fisnikëron një ndjenjë që njerëzit e denigrojnë dhe gjithnjë përpiqen ta fshehin); kam dashur të them se dashuri do të thotë sakrificë, vetëmohim; kam dashur të këmbëngul, siç besoj, te përçimi i geneve, i të mirës apo edhe i të keqes nëpërmjet tyre; kam dashur të flas për të papriturën në jetën e njeriut që kthen përmbys gjithçka, për fatin a rastësinë si mbret i botës… Pra kam dashur të hap frëngji mbi "kthina", në mos për t'u depërtuar nga rrezja, të paktën për t'u flladitur nga ajri. Sa i përket kohës apo vendit të zhvillimit të ngjarjeve, terrenit mbi të cilin personazhet vënë këmbët, apo sfondit, ato nuk janë qëllim në vetvete.

Ashtu ka ndodhur, në ato kohë e ato vende ku më kanë çuar personazhet dhe historitë e tyre që kanë qenë reale, por në thelb më ka interesuar thjesht e SHKUARA si një TATUAZH MBI LËKURËN E NJERIUT. E shkuara jo si retrospektivë e thjeshtë, por si retrospektivë introspektive. Ajo lloj e shkuare që jo vetëm na përndjek por edhe na flet, na kumton për njeriun. Pashmangshëm paraqitet edhe koha apo vendi, se fundja kanë ndikimin e vet edhe ato.

Tani që po shkruaj për librin tim, më vijnë në mendje shkrimtarët që intervistoj në emisionin Bibliotekë. E dini se çfarë më thonë? Shpjegimet mbi librin në fakt vijnë më pas. Kur shkruhet jo gjithçka është kaq racionale. E po me shumë gjasë kështu po ndodh edhe me mua… kështu po e lexoj tani atë që kam shkruar më parë. Në romanin e tij të fundit, Patrick Modiano shkruan: "Kujtimet kanë një jetë të tyren, një jetë bimore. Ndonjëherë zhduken, shfaqen sërish në një formë paksa të ndryshme, të ngjashme disi me bimët që jetojnë në ujërat e fjetura"[1].

Çfarë zgjon te ju një thënie tillë? Gjatë karrierës suaj të gjatë keni pasur mundësinë të mblidhni shumë materiale për të ushqyer kthinat tuaja të kujtesës, sa e rëndësishme ka qenë kjo për t'ju shtyrë drejt karrierës së shkrimtarit? Më duket e mrekullueshme "jeta vetjake e kujtimeve" e pavarur nga personi që i mbart apo personi të cilin e përcaktojnë. Pra njeriu bën jetën e vet dhe brenda jetës së tij një jetë tjetër, ajo e kujtimeve që zhduken e shfaqen pa humbur kurrë. Sigurisht i kemi përjashtuar vogëlsitë e pafundme që e rrethojnë jetën e njeriut sepse ato harrohen, humbin.

Gjithsesi, NJERIU ËSHTË KUJTESË. Dhe sa më shumë kalon koha, në kuptimin e moshimit, aq më shumë njeriu është kujtesë. Aq më shumë të shkuar kemi pas e aq më pak të ardhme përpara. Prandaj fëmijëria është e lumtur se nuk ka kujtime, ose ka fare pak të tilla dhe të lehta si puplat. "Prapa shndrit kujtimi, përpara kureshtja", thotë Preç Zogaj në një poezi.

Por shndritja e kujtimit bëhet gjithnjë e më verbuese duke e lënë pas shndritjen e kureshtjes që përvoja gjithnjë e më shumë e fashit. Ndoshta nganjëherë efekti verbues bie, por e gjitha kjo ndodh sepse llamba që lëshon dritë ka zënë pak pluhur, me t'ia fshirë ajo do të verbojë sërish me dritën e saj. Pak a shumë siç thotë Modiano me metaforën e bimëve të ujit. Mendoj se kujtimet – të të tjerëve sigurisht se të miat, vetjaket, janë pak e nuk mjaftojnë, ose ngaqë janë të miat dhe jam mësuar me to, nuk më bëjnë përshtypje – janë lëndë e jashtëzakonshme letërsie, e për pasojë shtysa shkrimtarësh. Unë i ngacmoj gjithnjë të tjerët, i pyes, tek e fundit është detyra ime, si gazetare. Mbetet që rrëfimet e tyre t'i perceptoj si perla që të bllokohen në rrjetën time që të shndërrohen më pas në tregime të reja.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

Kondogbia ‘shuplakë’ Interit: Dua të qëndroj te Valencia

Posted: 22 Feb 2018 01:00 AM PST

Goefrey Kondogbia ia ka dhënë një 'shuplakë' Interit, gjatë një interviste për një media spanjolle, ku ka evidentuar dëshirën për të mos u kthyer më në Milano.

Ai është shprehur se te zikaltrit mbizotëron kaosi, me trajnerë e lojtarë që ndërrohen çdo vit, ndaj edhe skuadra nuk arrin të shprehet.

"Te Interi problemi i vërtetë është çekuilibrimi. është pak ambient kaotik, pasi në 2 vitet e fundit kanë ndërruar 4-5 trajnerë dhe shumë lojtarë. Këto lloj situatash janë të vështuira për t'u shprehur, aq më tepër kur je një lojtar i ri dhe ke nevojë për mbështetje dhe vazhdimësi. Një klub ka nevojë për vazhdimësi, edhe kur gjërat nuk shkojnë mirë në fillim, pasi pavarësisht kualitetit, është e vështirë të shkosh përpara, nëse ndërron vazhdimisht. Unë jam shumë i lumtur te Valencia dhe po punoj shumë për të merituar qëndrimin këtu, pasi dua të luaj gjatë për këtë skuadër" u shpreh Kondogbia.

Këto deklarata vijnë vetëm pak orë pasi në mediat spanjolle po qarkullonte lajmi se Valencia nuk ka para për të paguar kartonin e francezit dhe ai do të duhet të kthehet te Interi në fund të sezonit.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

“Kasapi” Ramos, rekord në La Liga me 163 kartonë të verdhë

Posted: 22 Feb 2018 12:57 AM PST

Sergio Ramos hyn në histori si futbollisti që është ndëshkuar me më shumë kartonë të verdhë në La Liga. Me të verdhën që mori në fitoren 1-3 të Realit ndaj Leganes (për herë të 163-të), kapiteni i Realit e mban i vetëm këtë "trofe" të kampionatit spanjoll, pasi ka kaluar ish-rekordmenin, Albert Lopo, që ishte ndëshkuar plot 162 herë. Fillimisht futbollisti andaluzian e barazoi rekordin në "Villamarin" ndaj Betisit, për ta thyer këtë mesjave ndaj Leganes.

Ramos mban edhe rekordin e kartonëve të kuq, pasi është detyruar të dalë nga fusha për shkak të masava ndëshkuese të gjyqtarëve plot 19 herë, duke thyer rreth një muaj më parë rekordin që ndahej mes Pablo Alfaros dhe Xavi Aguados.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

Masakra në Florida, Trump konsideron idenë e armatimit të mësuesve

Posted: 22 Feb 2018 12:51 AM PST

Presidenti amerikan Donald Trump, gjatë takimit në Shtëpinë e Bardhë me studentë të mbijetuar nga sulmi në shkollën në Parkland, duket i gatshëm për të konsideruar idenë që mësuesit, në fuknskion të një ligji, të mund të mbajnë armë. "Do ta analizojmë me kujdes, – ka thënë Trump. – E kuptoj që është një hipotezë kontroverse, jemi këtu për të dëgjuar".

Qindra nxënës të shkollës së mesme "Marjory Stoneman Douglas" të Parkland-it, u mblodhën të mërkurën në kryeqytetin e Floridës, Tallahasi, për të ushtruar presion ndaj ligjvënësve për miratimin e ligjeve më të ashpra për kontrollin e armëve. Tubimi vjen vetëm një javë pas një prej sulmeve më vdekjeprurëse në shkollat amerikane.

Një person i armatosur vrau 17 vetë në shkollën e Parklandit, duke shkaktuar një valë protestash të nxënësve jo vetëm në Tallahasi. Mësuesit dhe ligjvënësi i shtetit të Floridës demokrati Sean Shaë iu bashkuan nxënësve në kryeqytet.

“Ne patëm një shans për të bërë diçka dhe nuk e bëmë”, tha ligjvënësi demokrat lidhur me një votim të Dhomës së ulët legjislative të shtetit të Floridës, që nuk morri parasysh një projekt-ligj që kërkonte ndalimin e shitjes së armëve sulmuese. “Kjo është arsyeja pse ju jeni këtu. Shkoni dhe të kërkoni të veprohet! Kjo është për ju, kjo nuk është për ne”, tha ai.

Ngjarja e pak ditëve më parë, ka ngjallur gjithashtu një valë tubimesh në qytete të ndryshme të Floridës, por edhe në shtete të tjera, në një përpjekje për të detyruar udhëheqësit vendorë dhe kombëtarë të marrin masa për të parandaluar sulme të tilla.

Sipas policisë, i dyshuari për të shtënat Nikolas Cruz ka pranuar se ka vrarë 14 nxënës dhe tre të rritur në shkollën e mesme nga e cila ishte dëbuar një vit më parë. Ai pati mundësi të blinte një pushkë AR-15 edhe pasi ndaj tij ishte kryer një kontroll mbi të shkuarën.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

Dua Lipa triumfon me 2 çmime në Brit Award

Posted: 22 Feb 2018 12:45 AM PST

Mbrëmjen që lamë pas u mbajt evenimenti më i rëndësishëm i muzikës në Britani, "Brit Awards".

Shumë këngëtarë me famë botërore që vinë nga Britania kandidonin për çmimet e shumta, mes tyre edhe këngëtarja e njohur Dua Lipa që ishte nominuar në pesë kategori.

22-vjeçarja shqiptare shkëlqeu dje në këtë eveniment duke triumfuar në 2 nga pesë çmimet, konkretisht ajo fitoi çmimin si këngëtarja më e mirë femër në Britani dhe si këngëtarja më e mirë e re.

Përtej kësaj, mund të thuhet me plot gojë se performancat në skenë të dy këngëtareve shqiptare me famë botërore, Dua Lipa dhe Rita Ora ishin nga më elektrizueset gjatë spektaklit.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

Nigeri, shpëtohen dhjetëra vajza të rrëmbyera nga Boko Haram

Posted: 22 Feb 2018 12:39 AM PST

Ushtria e Nigerisë tha se ka shpëtuar 76 vajza, të cilat janë zhdukur gjatë një sulmi të grupit militant Boko Garam në një fshat verilindor të këtij vendi.

Gazeta Daily Post e Nigerisë tha se nxënëset janë shpëtuar në fshatin Jilli Muvarti dhe se disa të tjera mund të jenë ende të zhdukura.

Boko Haram ka sulmuar qytezën Dapçi më 19 shkurt.

Sulmi ka ndodhur katër vjet pasi militantët kanë rrëmbyer mbi 270 vajza nga një shkollë në qytetin Çibok.

Vetëm 60 prej nxënëseve të rrëmbyera në Çibok në prill të vitit 2014 janë arratisur. Disa të tjera janë liruar pas ndërmjetësimeve, por besohet se disa prej tyre janë ende në robëri.

Boko Haram ka nisur kryengritjen në Nigeri qysh në vitin 2009. Mbi 20,000 njerëz janë vrarë dhe dy milionë të tjerë janë zhvendosur si pasojë e dhunës

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

Bien në kontakt me një minë të paplasur, plagosen 5 minatorë në Klos

Posted: 22 Feb 2018 12:27 AM PST

Pesë minatorë në minierën e Shën Gjunit në Klos kanë mbetur të plagosur gjatë një aksidenti në punë. Sipas policisë, 2 prej minatorëve kanë rënë në kontakt me një minë të paplasur e cila ka shpërthyer duke plagosur edhe tre punonjësit e tjerë që gjendeshin pranë.

“Më datë 22.02.2018, rreth orës 01-00 , në  galerinë e minierës me hyrje në fshatin Shëngjun, Klos, dhe me drejtim nga qyteti i Bulqizës, gjatë punës janë dëmtuar 5 punëtorë.

Menjëherë është ngritur grupi hetimor ku nga verifikimet paraprake kanë konstatuar se: Grupi i punëtorëve i ndërtimit të minierës  në tranverbangun e minierës gjatë punës,  dy prej tyre kanë rënë në kontakt me një minë të pa plasur, e cila  ka shpërthyer  dhe  për pasojë janë dëmtuar edhe tre punëtorët e tjerë që ndodheshin në këtë front”, sqaroi policia.

Të dëmtuarit janë :

Q.L, 49 vjeç; SH.L, 32 vjeç, R.S,  57 vjeç, (janë dërguar për ndihmë më të specializuar drejt Tiranës,) K.M, 31 vjeç; B.H, 28  vjeç, po marrin ndihmë mjekësore në spitalin e Burrelit dhe  ndodhen jashtë rrezikut për jetën.

Në ndihmë të Grupit hetimor kanë shkuar ekspertët e RISHMIT, për të vijuar hetimet për zbardhjen e plotë të ngjarjes.

22 shkurt 2018 (gazeta-Shqip.com)

loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more